Günümüzde işletmeler, müşterilerinin ihtiyaçlarını anlamak ve onlara daha iyi hizmet sunmak için veri analitiği kullanmaktadır. Pazarlama stratejileri de bu verilerin kullanımıyla geliştirilebilir. Veri analitiği,...
Instagram'da ne sıklıkta gönderi paylaşılacağını bulmak, platform için herhangi bir stratejinin temel direğidir. Aynı zamanda bir denge unsurudur. İçeriğinizi kimse görmeyecek kadar az gönderi yapmak istemezsiniz,...
Etkili pazarlama, ürününüzü veya hizmetinizi doğru kişilere gösterir: potansiyel müşteriler ve mevcut müşteri tabanınız. Sonuç? Marka bilinirliği, olası satışlar, yönlendirmeler ve satışlar. Kulağa harika geliyor, değil mi?
Ancak iyi...
Kimse ziyaret etmiyorsa, online mağazanız üzerinden satış yapmanız imkansızdır.
Sorun: Girişimciler, herhangi bir web sitesi ziyaretçisinin iyi biri olduğunu düşünme tuzağına düşüyor. Gerçekte, düşük kaliteli trafik...
Dönüşüm oranı, bir web sitesine yapılan ve dönüşüm işlemiyle sonuçlanan toplam ziyaret sayısının yüzdesidir. Yüzde olarak ifade edilir ve basit bir formülle hesaplanır:
Dönüşüm oranı = belirli...
Dijital pazarlama stratejisi nedir?
Dijital pazarlama stratejisi, bir şirketin hedef kitle, değer önerisi ve marka sesi gibi temel unsurlar da dahil olmak üzere çevrimiçi olarak...